8 клас зарубіжна література


09.02.22
Класна робота
Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція).

Проблема життя і смерті. Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.

1. Чому трагедія починається прологом?

- Про життя яких двох родин розповідається у творі?

- Чому ворогують Монтеккі та Капулетті?

- Які відносини склалися між їхніми дітьми?

- Чи є надія у Ромео і Джульєтти бути разом, бути щасливими?

2. Кохання Ромео і Джульєтти — нестримне, чисте й героїчне — триває лише декілька днів і протистоїть давнім поглядам і відносинам середньовічної закляклості, під владою якої перебувають Капулетті й Монтеккі. Це справжній бій за вільне життя й права людини. Трагічна загибель дітей примирила нарешті ворогуючі родини, але якою ціною! Своєю смертю закохані немовби купують перемогу нового життєвого принципу — принципу миру, дружби, кохання. Горе втрати примушує Монтеккі і Капулетті зрозуміти, що безглуздою ворожнечею вони знищили власне майбутнє. У загибелі закоханих народжується нова істина: людські почуття святіші й значніші за вікові станові забобони. Так було й так буде завжди, доки живе людина.

3. Висновок. Хоча головні герої гинуть, та все ж фінал називають світлим? У чому ж оптимізм трагедії? Ромео та Джульєтта здатні на глибокі і чисті почуття, цінують любов більше, ніж власне життя.

Кожного року в італійському місті Вероні відбувається святковий карнавал, на якому обирають Ромео і Джульєтту. Це найвродливіші, найдобріші, милосердні, духовно багаті молоді люди. І кожного року в це місто приходить безліч листів з однією адресою: «Італія, Верона, Ромео і Джульєтті». Юнаки та дівчата з різних країн довіряють їм свої сердечні таємниці, проблеми, просять поради, допомоги.

Чому люди так люблять цих героїв?

Можливо, тому, що вони для всіх давно стали символом справжнього великого кохання.


Д.з. Розвиток зв’язного мовлення (письмово). Твір – роздум на морально-етичну тему за трагедією В.Шекспір «Ромео і Джульєтта».
________________________

02.02.22
Класна робота

 УВАГА! ОЛІМПІАДА (зарубіжна література)!!!
запрошення готови (безкоштовно), участь на оцінку (це буде залік)
Для отримання особистого коду пишить на пошту lenachernenko271068@gmail.com 
або вайбер до 06.02.22
Срок виконання до 24.02.22

Виразне читання напам’ять сонетів Ф.Петрарки та В.Шекспіра
Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра. Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів.

 Робота по теме урока:
1. Для перегляду: https://www.youtube.com/watch?v=7-c3jA1vXiM

2. Прочитати:  Епоха Відродження - це час розквіту людської особи, час географічних, наукових і творчих відкриттів, час титанів: Леонардо да Вінчі, Мікельанджело, Рафаель і, звичайно, Шекспір з його могутньою драматургією і проникливим ліризмом поезії. Шекспіра - поета дуже високо оцінили вже знавці літератури, що жили в його час. Вони уподібнювали Шекспіра великим письменникам античності. Більшої похвали не можна було придумати в епоху Відродження, коли мистецтво античності вважалося вищим зразком. "...Якби музи знали англійську, вони стали б творити витонченими фразами Шекспіра", - писав про поета його сучасник Франсиз Мерез.

У кінці XVI століття, точніше - в 1596 році Уільям Шекспір створив п'єсу, яка стала безсмертною, дала життя балету Сергія Прокофєва, опері Шарля Гуно, безлічі малюнків. Сюжет її був переосмислений чеським письменником Карелом Чапеком, вірш про героїв трагедії створила російська поетеса XX століття Маргарита Алігер, існує ряд екранізацій трагедії, одна з найбарвистіших належить італійському режисерові Франка Дзефиреллі.

Найцікавіше полягає в тому, що Шекспір не сам придумав сюжет цієї п'єси, а запозичував його у давньоримського поета Овідія, який у збірці «Метаморфози» (перетворення) розповів історію Пірама і Фісби. Мало хто пам'ятає Овідія і його героїв, а ось імена Ромео і Джульєтти ми вживаємо як символи відданості і беззавітної любові.

3. Історія створення трагедії. (Додатково прочитати в підручнику, стор.174, коротко записати в зошит)

Античним аналогом трагедії є історія пірама та Фісби. ЇЇ поклав в основу свого твору «Метаморфози» Овідій. Закохані Пріам і Фісба домовились про побачення. Дівчина прийшла раніше і на місці зустрічі побачила левицю із закривавленою пащею. Фісба втекла, загубивши накидку, яку левиця розірвала. Пріам прийшов пізніше, подумав, що Фісба загинула й кинувся на меч. Повернувшись, Фісба знайшла тіло коханого й покінчила життя самогубством. Ця старовинна легенда захопила не одного письменника. Вона неодноразово переповідалась італійськими новелістами. Цей сюжет використав і Артур Брук, який написав поему «Трагічна повість про Ромео і Джульєтту» (1562). Вільям Шекспір у 1595 році також написав оригінальний твір-трагедію «Ромео і Джульєтта», використавши той самий сюжет. Мало хто пам'ятає Овідія і його героїв, а ось імена Ромео і Джульєтти ми вживаємо як символи відданості і беззавітної любові.

Основні конфлікти трагедії :

(в зошит)


Д.з. Підготувати розповідь про Ромео і Джульєтту
____________________________




08.12.21
Позакласне читання


13.10.21

Класна робота

Гомер та його значення в історії розвитку європейських літератур. Міфологічна основа гомерівського епосу. «Іліада» (огляд). Гуманістичний зміст «Іліади». Катарсис. 

«Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші 140–410), «Пріам у Ахілла» (пісня 24, вірші 470–670).  Образи Ахілла і Гектора.

1. Перевірка д.з. Міфи троянського циклу. «Облога Трої». «Смерть Ахілла». «Троянський кінь»

2. Робота за темою урока



Підручник. стор.50-51. прочитати
Героічний епос та ознаки записати до зошиту (стор.52)

3. Читання. Стор.52-68

Для перегляду: «Двобій Ахілла і Гектора» https://www.youtube.com/watch?v=rmZCXkvGBok 
«Пріам у Ахілла» https://www.youtube.com/watch?v=pzNcpFoYWng

Д.з. Розвиток зв’язного мовлення. Порівняльна характеристика літературних героїв. Ахілл і Гектор

Комментариев нет:

Отправить комментарий