7 клас зарубіжна література


07.02.22

Класна робота

Олена Черненко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: 7-А зарубіжна література Время: 7 февр. 2022 10:00 Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/75327293360?pwd=SzR66jXi-zSLGti81VBqyhsVE96G2U.1 Идентификатор конференции: 753 2729 3360 Код доступа: 1HqshU

Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі

1. Прочитати, проаналізувати. В зошит

 Кажуть, що перше почуття кохання — найсильніше. Але не завжди такі стосунки закінчуються одруженням. Цьому перешкоджають і різні життєві обставини, і відсутність досвіду, і сприйняття захоплення, закоханості як справжнього сильного кохання. Герой твору Шолом-Алейхема «Пісня над піснями» згадує своє перше романтичне захоплення зі світлим сумом — він втратив свою Суламіф, але кохання все ж було! І це, можливо, найкращий його юнацький спогад.

2. В зошит

Порівняльна таблиця


Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі
Шимек
Бузя
Частина перша
Бузя
Молодший на рік
Старша
Сором’язливий
Дочка старшого брата Бені
Вигадливий
«Світло в усіх куточках»
Не любить, коли з нього сміються
Любить сміятися
Може «видряпатися на найвище дерево»
Не вірить Шимеку
Вміє стріляти
«Прекрасна подруга»
«Має крила»
Принцеса
«Мов орел»
Плаче на самоті
Щасливий
Не любить свою матір

Царівна

«Зачарована принцеса»
Злиті зі святковою тишею
Частина друга  
Ідемо по зелень
Всесильний
«Дурненька»
Закоханий
Не любить казок про царівну
Щасливі на фоні природи і Зелених Свят
Частина третя
Тієї ночі
Світ без Бузі – інший світ
Чиясь наречена
«Гнів бушує в душі»
Їй немає рівної
Кохає Бузю
«Замислені…сині очі»
Відчувають одне і теж, але мовчать і страждають
Частина четверта
У суботу після Зелених Свят
Признається Бузі в коханні
Плач Бузі






















Д.з.Біблійні мотиви в повісті. Підгутувати приклади

__________

04.02.22

Класна робота

Тема кохання в повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями»

Олена Черненко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: 7-А зарубіжна література Время: 4 февр. 2022 08:00 Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/77932053403?pwd=CPgNoJn7ve-LG6CTzqfjALHELMPCPn.1 Идентификатор конференции: 779 3205 3403 Код доступа: C3ZfmY

1. Доповіді

2. Підсумок 
    Чудова повість про юнацьке кохання. І нам тяжко повірити, що під час роботи над нею Шолом-Алейхем був тяжко хворим вигнанцем. Письменник - гуманіст любов простого єврейського хлопчика Шимека ставить поряд із високим коханням біблійних героїв.
Ця повість -  не лише про велику силу кохання! Вона і про велику силу мистецтва, що міняє світ. Повість ця і про жорстокий час, що руйнує долі. Але це і вічний час любові Соломона і Суламіфі, що повторилась в сотнях сердець, і в серцях єврейських дітей Шимека і Бузі.
Звучать слова з книги книг:
«Сильна, як смерть, любов,
Жорстока, як пекло.
Ревність – стріли її. Стріли вогняні»

Бог дарує любов нам. Ми – людям.

Д.з. Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі

_________________________________________________________________________________

31.01.22

Класна робота

Шолом-Алейхем (1859-1916). «Пісня над піснями». Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах долі єврейського народу.

1. Перегляд відеоматеріалу за темоюhttps://www.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI&t=50s

2. Про писменника коротко записати в зошит (стор.140-141)

3. Робота (усно). Перевірте себе (стор.143, 1-4 питання), знати відповіді

4. Робота з текстом. Читання

5. Для перегляду: Фільм. https://www.youtube.com/watch?v=pBt-NliGoxE

Д.зТема кохання в повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями»

Готуємо зошит на перевірку!

_____________

06.12.21

Класна робота

Булат Шавлович Окуджава «До побачення, хлопчики». Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. 

1. Знайти та прочитати

Василь Володимирович Биков (1924–2003). «Альпійська балада». Особливості сюжету і композиції повісті.

1. Паспорт твору

Д.з. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства.

____________________________________

03.12.21

Класна робота

Друга світова війна у європейській поезії. К.І. Галчинський «Лист з полону», «Пісня про солдатів Вестерплятте», А.Маргул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд»

1. Літературна роминка. Розповідь про поета. (стор.87-89). Читаємо, коротко записати в зошит. 

2.Виразне читання твору учнями

3. Аналітичне дослідження тексту

Проблемне питання: «Чому такого важливого значення набуває на війні життя кожної людини?»

- Чи потрібно писати про війну?

- Чому прочитані поезії можна вважати пам'ятником полеглим в боях солдатам?

- Коли б ви були скульптором, який би пам'ятник поставили ліричним героям К. Галчинського, А. Маргула-Шпербера, С. Гудзенка, Ю. Друніної?

V. Домашнє завдання.

Розпочати читати повість В. Бикова «Альпійська балада», підготувати повідомлення (створити мультимедійну презентацію) про життєвий і творчий шлях В. Бикова, написати міні твір- роздум «Що сказали мені рядки поезії Б. Окуджави «До побачення, хлопчики...»?»

____________________________________________________________________________





23.10.21 (за 15.10.)

Класна робота 

Позакласне читання Ф.Купер «Звіробій»

1. Читати  https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3456

2. Зробити короткий запис в зошит

"Звіробій". Події, описані у творі, відбувалися між 1740 і 1745 роками. Важко знайти більш мужній образ, ніж образ мандрівника, який назвав себе Гаррі

Непосида. Його справжнє ім'я було Гері Марг, але оскільки мешканці прикордонної смуги звикли давати людям усілякі прізвиська, то частіше згадували його прізвисько, аніж справжнє прізвище. Нерідко його називали Гаррі Торопичою. Обидва прізвиська він одержав за свою мужність, рухливість і надзвичайну впертість. Він був близько 190 см на зріст, обличчя мав добре і гарне. Тримався впевнено і розкуто. Непосида належав до числа тих "теоретиків", які вважали всі раси нижчими за білу.

Інший герой - Звіробій, як називав його Непосида, - і зовні, і за характером був цілком протилежним. Він був високим (близько 180 см), худим, але мускулистим. Ного молоде обличчя не можна було назвати особливо гарним, але придивитись вгледівшись уважно, можна було побачити добродушність і правдивість, твердість характеру та чесність почуттів.

Обидва прикордонні мешканці були дуже молодими. Непосиді - років 26-28, а Звіробій був іще молодшим за нього. Вони носили одяг пошитий зі шкіри оленя (ознака того, що весь час проводили у лісах, на околиці цивілізованого суспільства). Звіробій говорив, що його виховали делавари (плем'я індіанців), які дали йому ім'я не за відважне серце, а за "зоркий глаз" та швидкі ноги.

Між друзями виникла суперечка, яка засвідчила і довела, що їхні характери справді різні. Вони завели розмову про Джудіт Хаттер, доньку Володаря озера Тома Плавучого. Дружина у нього померла, її труп він спустив у воду. Том виховував двох доньок - Джудіт та Хетті. Непосида сказав, що готовий одружитися із Джудіт, але вона була проти. "Если она осмелится обвенчаться в моё отсутствие, то узнает все радости вдовства, не дожив до 20 лет.... Если соперник встанет на моём пути, как ни отшвырнуть его в сторону?... Мы здесь живём без законов и поневоле должны сами быть и судьями, и палачами..."

Звіробій був приголомшений сказаним. Він, у свою чергу, попередив, що обов'язково доніс би на нього, якби той скоїв такий злочин. Вони посварилися, але треба було вирушати в дорогу. Звіробій любив природу, людей, незалежно від їхньої раси. "Убийство животного я никогда не считал подвигом... Я считаю краснокожих такими же людьми, как и мы с тобой. Каждого надо судить по его поступкам, а не по цвету его кожи".

Історія Звіробоя. Батька звали Бампо, і його назвали так само. При хрещенні дали ім'я Натаніель, або Натті. Але це ім'я носив недовго; делавари підмітили, що хлопець завжди говорив правду і дали йому прізвисько Правдивий Язик. Потім за швидкі ноги дали ім'я Голуб (у голуба швидкі крила і літає він завжди по прямій лінії). Після цього дали прізвисько Висловухий (добре чув). Аж потім дали ім'я Звіробій (гарний мисливець). Чингачгук - з англійської Великий Змій (мудрість і хитрість). Справжнє ім'я - Ункас.

3. Перегляд https://www.youtube.com/watch?v=eC2HtqizWFA

__________________________

11.10.21

Класна робота 

Олена Черненко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Черненко 7 клас Время: 11 окт. 2021 10:00 Киев 

 Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/77178845696?pwd=ajBubk5hczRwcVlqd0EyeGxvUmZtdz09 Идентификатор конференции: 771 7884 5696 Код доступа: biUAV7

Розвиток мовлення. Відгук на прочитану фольклорну чи літературну баладу.

Розвиток мови - це багатопланова і комплексна робота, що включає вироблення навичок усного та писемного мовлення, розробку апарату артикуляції і подальше накопичення пасивного і активного словникового запасу. 

Мета: розвивати навички зв’язного писемного (усного) мовлення, уміння висловлювати свої думки з приводу прочитаного; розвивати світогляд , формувати вміння самостійно визначати коло читацьких інтересів, шукати потрібні твори; виховувати любов до книги, естетичні смаки.


Основний зміст роботи

1. Ознайомлення з планом-пам’яткою для написання відгуку про літературний твір або (фольклор)

Пам’ятка

1) Обери книгу, яка тобі найбільше запам’яталася, яку ти любиш найбільше.

2) Зазнач назву книги, її автора, тему (про що вона — узагальнено), жанр.

3) Дуже стисло передай сюжет твору, розкажи про його героїв, час і місце, де відбуваються події.

4) З’ясуй головну думку твору, чого книга навчає.

5) Вислови свою думку про те, чому саме цю книгу ти вважаєш улюбленою, близькою тобі.

2. Зачитування зразків відгуків про книгу

3. Складання одним–двома учнями (за бажанням) усного відгуку за планом-пам’яткою

4. Коментарі та настанови вчителя про грамотність висловлювань, відсутність повторів, обсяг (1/2 — 3/4 сторінки), охайність оформлення роботи (якщо письмово)

5. Написання робіт на чернетках або усно

6. Остаточне оформлення робіт у зошитах або план відповіді

Д.з «Вступ», «Билини та балади». Узагальнення матеріалу

Комментариев нет:

Отправить комментарий