5 клас зарубіжна література

16.02.22

Д.з.

на 22.02.22

Хвилина компаративного аналізу. Порівняльна характеристика Полліанни та Тома Сойєра

Критерії порівняння

Поліанна

Том Сойєр

Автор, назва твору

 

 

Родина

 

 

Ставлення до виховання і навчання,

 

 

Добробут

 

 

Роль дружби

 

 

Гра в житті героїв

 

 

Основні риси вдачі

 

 

Відношення жителів міста

 

 

 

_________

08.02.22

Класна робота

Олена Черненко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: 5-Д заруб. літ. Время: 8 февр. 2022 13:00 Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/73008224437?pwd=UtTAzOFYnd_fwjrW0RoeEdqxvntVdi.1 Идентификатор конференции: 730 0822 4437 Код доступа: B3g1JC



___

02.02.22

Класна робота

 УВАГА! ОЛІМПІАДА (зарубіжна література)!!!
запрошення готови (безкоштовно), участь на оцінку (це буде залік)
Для отримання особистого коду пишить на пошту lenachernenko271068@gmail.com 
або вайбер до 06.02.22

Срок виконання до 24.02.22

(дружба, кохання, людяність та н..). Втілення сюжетів творів Марка Твена у кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва.

1. Записати в зошит:

Світ дитинства захопливий і неповторний

Необхідно завжди і скрізь залишатися людиною, намагатися чинити чесно й благородно.

Добре мати вірних друзів, уміти дружити.

Потрібно вміти правильно поводитися в небезпечних, екстремальних ситуаціях.

Життя людини найцінніше, тому заради його порятунку можна пожертвувати й дитячою клятвою, даним словом.

Потрібно завжди думати про своїх близьких, про їхні почуття, не завдавати їм клопоту своїми витівками, бешкетуванням, необдуманими вчинками.

Слід уміти перетворювати найнуднішу роботу на захопливе заняття, тоді ця праця не буде важкою, обтяжливою.

 2. Літературний диктант ...

Д.з. Елеанор Портер. Роман «Поліанна». Читати (підручник)

__________________________________________________________________________________

01.02.22

Класна робота

Том Сойєр і Гекльберрі Фінн. Ставлення автора до своїх героїв.

1. Бесіда.
• Яке ставлення тітки Поллі до Тома?
• Які риси характеру Тома проявляються в цьому епізоді? (Кмітливий, винахідливий, неслухняний)
• Які пригоди пережив герой протягом твору? (Удома, у школі, на цвинтарі, втеча на острів, свідчення в суді, у печері).
• Які риси характеру Тома розкриваються в:
 Суботній події - фарбування паркану - кмітливий, хитрий.
 Пригоді на цвинтарі – дитячі страхи, витримка.
 Поведінка в школі – вигадливий.
 Пригоді в печері - відвага, терпіння, оптимізм.

2.Образ головного героя твору Тома Сойєра можна трактувати по-різному. Є дві точки зору на Тома Сойєра:
1. Том Сойєр – безсоромний, хитрий бешкетник, неук.
2. Том Сойєр – надійний друг, чесний, порядний, сміливий, благородний.
• Зараз кожен із вас має зайняти свою позицію, і підготувати аргументи на її захист.

3. Висновок (записати в зошит)
• Отже, в характері героя переважає позитивне, адже він – звичайна людина, з гарними рисами характеру і недоліками. «Розбійник долею він був І лицар – у душі» Із балади проРобіна Гуда
• А як ставиться автор до витівок хлопчика? (Автор не засуджує поведінки героя, він доброзичливо ставиться до його поведінки

• Хто ж він, Том Сойєр, головний герой повісті Марка Твена? Це нам допоможе з’ясувати інтерактивна технологія ,,Сенкан” Зараз ми з вами складемо сенкан до образу Тома Сойєра.
(Сенкан - це п’ятирядковий вірш у прозі, що синтезує інформацію у стислій формі, виражає ставлення до прочитаного.)
1–й рядок-це його назва.
2-й рядок – два прикметники, що характеризують героя.
3-й рядок- три дієслова, що вказують на дію героя: що він робить?
4-й рядок- хто такий герой.
5-й рядок –узагальнення.

4. • Чи хотили б ви мати такого друга? Обговорення ситуації.

5. Бесіда за змістом прочитаного.
• Що нам відомо про родину Гека? (Відомо лише, що батько був пияком і не цікавився сином).
• Який спосіб життя вів Гек? (Він був сам собі господарем і робив, що йому заманеться).
• Як він ставився до школи, до навчання? (Йому не треба було ходити до школи, церкви, не треба було нікого слухати).
• Як зовнішній вигляд хлопчика характеризує його вдачу?(Недбало одягнений, але відкритий погляд, щира усмішка).
• Чи можна погодитись із висловом ,,Зовнішність буває оманливою” стосовно Гека? (За брудним одягом, немитим обличчям ховається добре серце і гострий розум).
• Чи були у хлопчика друзі? (Діти тяглися до нього, тішилися його забороненим товариством і шкодували, що не можуть бути такими як він. Адже цей хлопець мав усе, що робить життя прекрасним).
• Які риси характеру Гека розкриваються в:
 Пригоді на цвинтарі - природній страх, стриманість.
 Поведінці під час судового засідання - хоробрість.
 Пошуках скарбу – наполегливість.
 Ситуації з удовою Дуглас - життєва мудрість, розуміння свого місця в суспільстві.
Складання сенкану Гекльберрі Фінн

6.  Закріплення знань, умінь та навичок.

• Чому Том і Гек стали друзями? Що їх об’єднувало?
• Ми визначили риси характеру персонажів. А тепер намалюємо уявний «будинок дружби» Тома і Гека. («Кола Вена»).  В зошит





Том Сойєр

1. Сирота, має тітку, брата, сестру.
2. Має все необхідне для життя.
3. Кмітливий, веселий, винахідливий.
4. Великий фантазер.
5. Лицар.

Спільне: Доброта, щирість, негативне ставлення до несправедливості, прагнення до пригод, весела вдача, безкорисливість


Гекльберрі Фінн

1. Син пияка.
2. Злидар.
3. Негативно ставиться до всього зразкового.
4. Цінує свободу понад усе.
5. Лінивий бешкетник.

В зошит

Висновок. Хлопці не схожі зовні, у них різні характери, вони виросли в різних умовах і отримали різне виховання. Однак у багатьох ситуаціях довели відданість одне одному, готовність ризикувати заради іншого. Обидва були щирими, не боялися показати свій характер, відважно сприймали будь - які випробування, на все дивилися радісно та оптимістично. Отже, ми можемо назвати їх справжніми друзями.

Д.з. Елеанор Портер. Роман «Поліанна». Читати (підручник)

___________________________________________




Аналіз твору оповідання "Снап. Історія бультер’єра", Ернест Сетон-Томпсон:

Тема: йдеться про дружбу людини і, хоча і маленькою (за віком), але лютої собаки на ім'я Снап; про надзвичайну хоробрість, високих бійцівських якостях бультер'єра.

Ідея: жертвувати собою заради безпеки друга. А це і є героїчний вчинок.

Головна думка: твір вчить любити природу, берегти все живе, закладають ті моральні основи, з яких виростають високі якості людської душі.

Сюжет: Перша частина - поява цуценяти в оповідача, його приручення і дружба. Друга частина - розлука. Третя частина - Снап - ловець вовків. Четверта частина - загибель Снапа.

Характеристика героя: Снап – вірний, відданий собака, вів себе як справжній захисник. Він здійснює подвиг на благо людей.

План до твору оповідання "Снап. Історія бультер’єра", Ернест Сетон-Томпсон:
1. Здійснення з сюрпризом.
2. Виховання цуценяти.
3. Снап вчиться полюванні.
4. Думки мисливців про Снап.
5. Поєдинок Снап і вовка.

______________________





Г.К.Андерсен (1805-1875) «Непохитний олов’яний солдатик». Утвердження сили кохання, відданості у казці.






 Записуємо в зошит 

13.10.21

Олена Черненко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Черненко Время: 13 окт. 2021 15:00 Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/77609132800?pwd=Vkc5dy9HT1dDU0FvTXFtM0VQNEVhUT09 Идентификатор конференции: 776 0913 2800 Код доступа: 2minH3

Класна робота

Моральні цінності в казці «Пані Метелиця». Характеристика образів персонажів. Антитеза.

1. Записати в зошит

У казці "Пані Метелиця" відображені ставлення народу до праці, пошана до старших, піднесення духовних і моральних цінностей...   Мудра пані Метелиця покарала мачуху і її дочку за погані вчинки. Так, добро завжди перемагає зло. Добро там, де працьовитість і людяність.

2.Характеристика образів персонажів (усно) учні

3. Теорія літератури (в зошит)

Антітеза у літературі — стилістична фігура, протиставлення контрастних явищ, образів і понять

В основі антитези часто лежать антоніми. Наприклад: «Згинь старе із мріями — йди нове з героями». Антитеза вживається в ліриці, художній публіцистиці, поширена як ораторський прийом.

Д.зОлександр Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила. Напам'ять (мову вивчення обираете самостійно), стор. 81-82


11.10.21

Олена Черненко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Олена Черненко 5-Д заруб. Время: 12 окт. 2021 13:00 Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/79333674387?pwd=SndRWitEM0ZHcXJqUnFuRlgyUmVQdz09 Идентификатор конференции: 793 3367 4387 Код доступа: ThJq8m

Класна робота

Значення діяльності братів Я. і В. Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. «Пані Метелиця».

1. Робота за темою урока. Брати Грімм. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=ZX1WAcMWWH4

2 Записати в зошит про братів (коротко), стор.62-63

3. Казка. Читаємо. Аналізуємо

Д.з. Моральні цінності в казці (усно). Характеристика образів персонажів (зошит)

 Для перегляду, за бажанням 

Госпожа Метелица https://www.youtube.com/watch?v=doflwve5eQU

Морозко https://www.youtube.com/watch?v=TESoWRfVPCc

12 месяцев https://www.youtube.com/watch?v=pgetgh8PLcQ

Комментариев нет:

Отправить комментарий