16.02.22
Д.з.
на 22.02.22
Хвилина компаративного аналізу. Порівняльна
характеристика Полліанни та Тома Сойєра
Критерії порівняння |
Поліанна |
Том Сойєр |
Автор, назва твору |
|
|
Родина |
|
|
Ставлення до виховання і навчання, |
|
|
Добробут |
|
|
Роль дружби |
|
|
Гра в житті героїв |
|
|
Основні риси вдачі |
|
|
Відношення жителів міста |
|
|
_________
08.02.22
Класна робота
___
02.02.22
Класна робота
(дружба, кохання, людяність та н..). Втілення сюжетів творів Марка Твена у кіно, живописі, графіці та інших видах мистецтва.
1. Записати в зошит:
Світ дитинства захопливий і неповторний
Необхідно завжди і скрізь залишатися людиною, намагатися чинити чесно й благородно.
Добре мати вірних друзів, уміти дружити.
Потрібно вміти правильно поводитися в небезпечних, екстремальних ситуаціях.
Життя людини найцінніше, тому заради його порятунку можна пожертвувати й дитячою клятвою, даним словом.
Потрібно завжди думати про своїх близьких, про їхні почуття, не завдавати їм клопоту своїми витівками, бешкетуванням, необдуманими вчинками.
Слід уміти перетворювати найнуднішу роботу на захопливе заняття, тоді ця праця не буде важкою, обтяжливою.
2. Літературний диктант ...
Д.з. Елеанор Портер. Роман «Поліанна». Читати (підручник)
__________________________________________________________________________________
01.02.22
Класна робота
Том Сойєр і Гекльберрі Фінн. Ставлення автора до своїх героїв.
• Чому Том і Гек стали друзями? Що їх об’єднувало?
• Ми визначили риси характеру персонажів. А тепер намалюємо уявний «будинок дружби» Тома і Гека. («Кола Вена»). В зошит
Том Сойєр
1. Сирота, має тітку, брата, сестру.
2. Має все необхідне для життя.
3. Кмітливий, веселий, винахідливий.
4. Великий фантазер.
5. Лицар.
Спільне: Доброта, щирість, негативне ставлення до несправедливості, прагнення до пригод, весела вдача, безкорисливість
Гекльберрі Фінн
1. Син пияка.
2. Злидар.
3. Негативно ставиться до всього зразкового.
4. Цінує свободу понад усе.
5. Лінивий бешкетник.
В зошит
Висновок. Хлопці не схожі зовні, у них різні характери, вони виросли в різних умовах і отримали різне виховання. Однак у багатьох ситуаціях довели відданість одне одному, готовність ризикувати заради іншого. Обидва були щирими, не боялися показати свій характер, відважно сприймали будь - які випробування, на все дивилися радісно та оптимістично. Отже, ми можемо назвати їх справжніми друзями.
Д.з. Елеанор Портер. Роман «Поліанна». Читати (підручник)
___________________________________________
Аналіз твору оповідання "Снап. Історія бультер’єра", Ернест Сетон-Томпсон:
Тема: йдеться про дружбу людини і, хоча і маленькою (за віком), але лютої собаки на ім'я Снап; про надзвичайну хоробрість, високих бійцівських якостях бультер'єра.
Ідея: жертвувати собою заради безпеки друга. А це і є героїчний вчинок.
Головна думка: твір вчить любити природу, берегти все живе, закладають ті моральні основи, з яких виростають високі якості людської душі.
Сюжет: Перша частина - поява цуценяти в оповідача, його приручення і дружба. Друга частина - розлука. Третя частина - Снап - ловець вовків. Четверта частина - загибель Снапа.
Характеристика героя: Снап – вірний, відданий собака, вів себе як справжній захисник. Він здійснює подвиг на благо людей.
План до твору оповідання "Снап. Історія бультер’єра", Ернест Сетон-Томпсон:
1. Здійснення з сюрпризом.
2. Виховання цуценяти.
3. Снап вчиться полюванні.
4. Думки мисливців про Снап.
5. Поєдинок Снап і вовка.
______________________
Г.К.Андерсен (1805-1875) «Непохитний олов’яний солдатик». Утвердження сили кохання, відданості у казці.
Записуємо в зошит
13.10.21
Класна робота
Моральні цінності в казці «Пані Метелиця». Характеристика образів персонажів. Антитеза.
1. Записати в зошит
У казці "Пані Метелиця" відображені ставлення народу до праці, пошана до старших, піднесення духовних і моральних цінностей... Мудра пані Метелиця покарала мачуху і її дочку за погані вчинки. Так, добро завжди перемагає зло. Добро там, де працьовитість і людяність.
2.Характеристика образів персонажів (усно) учні
3. Теорія літератури (в зошит)
Антітеза у літературі — стилістична фігура, протиставлення контрастних явищ, образів і понять.
В основі антитези часто лежать антоніми. Наприклад: «Згинь старе із мріями — йди нове з героями». Антитеза вживається в ліриці, художній публіцистиці, поширена як ораторський прийом.
Д.з. Олександр Пушкін. Вступ по поеми «Руслан і Людмила. Напам'ять (мову вивчення обираете самостійно), стор. 81-82
11.10.21
Класна робота
Значення діяльності братів Я. і В. Ґрімм у збиранні й збереженні фольклору. «Пані Метелиця».
1. Робота за темою урока. Брати Грімм. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=ZX1WAcMWWH4
2 Записати в зошит про братів (коротко), стор.62-63
3. Казка. Читаємо. Аналізуємо
Д.з. Моральні цінності в казці (усно). Характеристика образів персонажів (зошит)
Для перегляду, за бажанням
Госпожа Метелица https://www.youtube.com/watch?v=doflwve5eQU
Морозко https://www.youtube.com/watch?v=TESoWRfVPCc
12 месяцев https://www.youtube.com/watch?v=pgetgh8PLcQ
Комментариев нет:
Отправить комментарий